onsdag 9 september 2009

Idag tog vi en runda till Trelleborg, och testade deras appellplan som jag och Yazzi skall till på sönd. det gick kanon bra,t.o.m Bert tyckte det (bra tyckte jag ).
Sen därefter körde vi till Smygehuk och intog varsin god macka med kaffe och satt och mös i det fina vädret.
Sen började vi köra hemåt och hamnade i Arrie det blev ett dopp för hundarna, det tyckte de var toppen, de älskar att bada
Sen var det bara att köra hemåt igen, det är nästan för fint väder att bara vara i trädgården, men jag skall försöka lägga mig och vila någon timme, för ikväll börjar det med ett nattmöte , sen är det bara att börja jobba igen efter nästan 6 veck sem. det är bara att gilla läget (men ett par veck till skulle sitta fint ).

HA DET SÅ BRA SKALL FÖRSÖKA KOMMA NER PÅ TORS.

BERITH

11 kommentarer:

  1. Härligt med lyckad träning:).
    Lycka till på söndag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack det behöver jag

    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt med en lyckad träning, mumsig lunch å så innan det är dags att hutta sig i saltgruvan igen efter låååång ledighet :). //Kram kram

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig dag ni haft!
    Ses ikväll hoppas jag.
    Kraam

    SvaraRadera
  5. Blev allt lite avundsjuk på din dag. Jag håller tummarna allt vad jag kan för dig på söndag :o) Nu ska du se ;o) det blir uppflytt :o)

    Massor med lycka till.

    SvaraRadera
  6. Tack Cina vi får hoppas det

    SvaraRadera
  7. Nu kör ni så det ryker, Bert vill alltid ditt bästa;) så bara lyssna och lär !Vi håller tummarna hårt hårt.

    Bamsekramar

    SvaraRadera
  8. GRATTIS Yazzi på 2-årsdagen :).

    SvaraRadera
  9. Grattis till 2 år idag, YAzzi ;)

    SvaraRadera
  10. HIPP HIPP HURRA HURRA HURRAAAA
    på 2-års dagen Yazzi !

    SvaraRadera
  11. yAZZI HLSAR OCH TACKAR FÖR GRATTISARNA

    SvaraRadera